Hasznos információk, gyakran ismételt kérdések

Hogyan vehetem át a rendelésem?

A megrendelt árut Magyarország egész területén házhoz szállítjuk. A szállítás díját bruttó 25.000 forint rendelési összegig bruttó 2850 forint, bruttó 25.000 forint feletti rendelési összegtől a szállítási költséget átvállaljuk. A szállítás díja az Áfát tartalmazza. Számlát a csomagja fogja tartalmazni. A szállítást futárszolgálat igénybevételével teljesítjük munkanapokon 8.00 és 17.00 óra között. Csomagszállító partnerünk a GLS.

A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. Az első sikertelen kiszállítást követően maximum kétszer kísérli meg telefonon felvenni a megrendelővel a kapcsolatot, hogy az árut alkalmas időpontban szállítsa. Ha nem jár sikerrel, az árut visszaszállítja. Az át nem vett csomagok futárszolgálat által felszámított költségét (mely az itt feltüntetett szállítási díjainkat meghaladhatja) a megrendelőre terheljük!

Kérjük, a rendelésnél pontos szállítási adatokat, telefonszámot és e-mail címet adjon meg. Ha megrendelését nem lakóhelyére kérte – hanem például munkahelyére – pontosan tüntesse fel a szállítási címen az átvevő nevét vagy adott esetben az intézmény nevét is!

A csomag átvétele előtt kérjük, hogy a futárszolgálat munkatársával együtt győződjön meg a csomag épségéről. Ha a csomag kifogásolható állapotú, kérjük, ne vegye át a csomagot és ne írja alá az átvételi elismervényt. Töltse ki a futárnál található jegyzőkönyvet, és kérjük felénk is jelezze problémát! Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről felvett jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni.

Webes rendelések személyes átvétele: erre nincs lehetőség. Az online megrendeléseket szállítással tudjuk feladni. Személyesen Villányban nem tudják átvenni a rendelt bort.

Várhatóan mikor kapom meg a rendelésem?

A kiszállítási határidő általában 3 munkanap. Ez ünnepek környékén (húsvét, karácsony, újév) meghosszabbodhat.

Hogyan fizethetek a webáruházban?

A megrendelés véglegesítésekor többféle fizetési mód közül választhat:

  1. Utánvételes fizetés: ebbet az esetben az árut a csomag átvételekor a futárnak készpénzben kell kifizetnie. Utánvétes fizetési mód költsége: bruttó 1270 forint. Csak abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, ha meggyőződött arról, hogy a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak ellenértékét a futárnak! A ki nem fizetett csomag sikertelen kézbesítésű csomagnak minősülhet, a futárszolgálat által felszámított szállítási díjat a vevőre terhelhetjük.
  2. Fizetés előre utalással: az átutalás díjmentes, azonban az átutalásért saját bankja díjat számíthat fel. Ebben az esetben a rendelés összegét az OTP 11731142-20021575 számú számlaszámunkra kérjük átutalni. Kérjük, a közlemény rovatban tüntesse fel a megrendelés azonosító számát. Ennél a fizetési módnál a megrendelést az átutalás beérkezését követően teljesítjük.
  3. Bankkártyás fizetés: webáruházunkban biztonságos, online bankkártyás fizetési lehetőséget biztosítunk az OTP SimplePay rendszerén keresztül.

 

 

Regisztráció nélkül is tudok vásárolni?

A vásárlás a webáruházban regisztráció nélkül is lehetséges, azonban, ha több alkalommal is szeretne rendelést leadni, praktikus megoldás a regisztráció elvégzése. Ezt az első vásárlás során megteheti az adatai kitöltése után  Fiók létrehozásával és egy jelszó megadásával.

 

Van-e mennyiségi korlát a vásárlásnál?

Igen. Minimális rendelés 6 palack. Borainkat hatosával csomagoljuk, így a rendelésnél is csak hattal osztható mennyiséget tud rendelni. Rendelését is csak abban az esetben tudja véglegesíteni, ha a palackszám legalább hat darab, vagy hattal osztható darabszámú. Ez a megkötés csak a palackozott borokra vonatkozik. Bag in box kiszerelésű borokat nem csak hatosával lehet megrendelni.

 

Van-e életkori megkötés a vásárlásnál?

A weboldalon elérhető termékek jellegére tekintettel kizárólag csak 18. életévüket betöltött nagykorú személy vásárolhat.

 

Rendelésemmel elakadtam? Hogyan kérhetek segítséget?

Ügyfeleink a következő elérhetőségeken kereshetnek bennünket:

– e-mail: info@lelovits.hu vagy webshop@lelovits.hu

– telefon (hétköznap munkaidőben: 9-17 óra között): +36 30 69 19 319; +36 30 235 4823